Уиски от Азия
През 2016 г. продажбата на Азиатските уискита изключително нарства и се доближава от към продажби със своите конкуренти от Шотландия, Ирландия и Америка. С разширяването на пазара на азиатски уискита се разширява и гамата от продукти, които достигат до американския пазар. Ако по-фините точки на японската култура могат да се окажат неуловими за западната психика, почти същото може да се каже и за уискито в страната. Въпреки че може да има ехо от Шотландия в дестилериите на Хоншу и Хокайдо, огромното разнообразие от производствени техники произвежда многостранни уискита със собствена идентичност. Индийските уискита, от друга страна, печелят признание от години, но едва напоследък изглежда пробиват до по-широка аудитория, водена от марки като Amrut и Paul John. Kavalan например е водещ в уискито от Тайван и предоставя на потребителите възможността да проучат начините, по които различните материали за бъчви и времето на отлежаване влияят върху крайната течност. За Ника, Сънтори, Кавалан, Пол Джон, Амрут и други, времето изглежда идеално точно сега за все по-важните уискита на Азия. Между нарастващата осведоменост, нарастващата наличност и увеличения пазарен дял, азиатските уискита, въпреки всичките им стилистични различия между държави, производители и марки, стават по-важни сега, отколкото някога са били. Очаквам тази тенденция да продължи.
Показва 1 до 4 от 4 (1 страници)